IC Markets zostaje sponsorem łącznie 12 klubów piłkarskich
Międzynarodowy broker Forex/CFD, IC Markets, poinformował o rozszerzeniu swojego portfolio sponsoringu sportowego. Po zawarciu umowy z klubami z Bundesligi, przyszedł czas na La Liga. Łącznie popularny ICM współpracuje już z 12 klubami.
IC Markets podpisuje kolejne umowy sponsoringowe
Broker podpisał w ostatnim czasie umowy z aż dwunastoma drużynami – jedna połowa z nich gra w niemieckiej Bundeslidze, a druga w hiszpańskiej La Liga. W gronie niemieckich drużyn znalazły się takie kluby jak Bayer Leverkusen, Hertha BSC, FC Augsburg, Arminia Bielefeld, Greuther Fürth i VfL Bochum, o czym informowaliśmy zaledwie 2 tygodnie temu. Teraz w La Liga IC Markets obejmie swoim sponsoringiem takie takie drużyny jak RCD Mallorca, Cadiz, Real Sociedad, Athletic Bilbao, Getafe i Granada. Broker na podstawie zawartych umów będzie mógł być eksponowany w transmisjach na żywo i podczas meczów za pomocą reklam wyświetlanych wokół murawy na telebimach LCD, a także w materiałach marketingowych.
Dzięki tym działaniom IC Markets ma zyskać ekspozycję na frekwencję rzędu 40 tys. widzów podczas meczów w lidze niemieckiej oraz ok. 25 tys. widzów w lidze hiszpańskiej. Do tego należy dodatkowo doliczyć miliony widzów przed ekranami telewizorów.
Sponsoring klubów piłkarskich wśród brokerów Forex przeżywa w ostatnich miesiącach ogromny boom. Właściwie nie brakuje tygodnia, abyśmy nie słyszeli o nowych kontraktach. Zaledwie 5 dni temu informowaliśmy o podpisaniu umowy sponsoringowej pomiędzy brokerem eToro a Lechią Gdańsk. I to właśnie eToro jest jednym z tych brokerów, który dominuje na rynku pod kątem ekspozycji na boiskach piłkarskich, sponsorując już kilkanaście klubów.