Aktualności
Teraz czytasz
Broker eToro sponsorem Aston Villi z angielskiej Premier League
0

Broker eToro sponsorem Aston Villi z angielskiej Premier League

utworzył Michał Sielski27 sierpnia 2021

Kolejni brokerzy stawiają na marketing poprzez sponsorowanie drużyn piłkarskich. W ostatnim tygodniu podpisano dwie duże umowy. Najbardziej zaskoczył broker T1Markets, który został sponsorem piłkarskiej reprezentacji Argentyny. Kolejną umowę z grającą w piłkarskiej ekstraklasie Anglii podpisał natomiast broker eToro.

T1Markets sponsorem reprezentacji Argentyny

Licencjonowany przez CySEC, choć (póki co?) niespecjalnie rozpoznawalny w europejskich kręgach, T1Markets, broker na rynku Forex i CFD, ogłosił właśnie, że podpisał umowę sponsorską z Argentyńskim Związkiem Piłki Nożnej (AFA). Dzięki temu będzie mógł promować się na meczach i strojach narodowej drużyny piłkarskiej tego zasłużonego dla piłki nożnej kraju.

Umowa precyzuje, że T1Markets zostaje nowym “sponsorem cyfrowym” narodowych drużyn piłkarskich w Argentynie – nie tylko pierwszej reprezentacji, ale też drużyn młodzieżowych, co szczególnie cieszy piłkarskich działaczy.

– Jesteśmy bardzo zadowoleni z ogłoszenia nowej umowy z firmą z branży Fintechpowiedział prezes Argentyńskiego Związku Piłki Nożnej  Claudio Tapia. – Z pewnością rozwiniemy strategiczną i bardzo produktywną współpracę dla obu stron, którą wzmacnia niedawny sukces naszej drużyny narodowej w ostatnim Copa America [Argentyna wygrała mistrzostwa kontynentu – red.], który jest efektem wielu lat pracy i stanowi jeszcze większe wyzwanie na nadchodzące Mistrzostwa Świata 2022dodaje Claudio Tapia.   

Zadowolenia nie kryją też przedstawiciele regulowanego na Cyprze brokera T1Markets, który działa na całym świecie i oferuje kontrakty CFD na kilku rynkach, w tym Forex, kryptowaluty, indeksy, akcje i towary.

– W świecie piłki nożnej jest wielu utalentowanych zawodników, świetnych klubów czy narodowych reprezentacji, ale to, co wyróżnia Argentynę, to jej zaangażowanie w rozwój i budowanie ścieżki do sukcesu. Wierzymy, że ten sukces jest wynikiem wspólnych wartości: profesjonalizmu, osiągania najlepszych wyników i ciągłego dążenia do poprawy komentuje umowę Michael Andrew Paul, dyrektor wykonawczy w T1Markets.T1Markets ucieleśnia te wartości, dodając coraz więcej możliwości do swojej i tak dobrze prosperującej internetowej platformy transakcyjnej, aby pomóc swoim inwestorom osiągnąć nowe sukcesy dodaje.

eToro sponsorem Aston Villa

Dużą umowę sponsorską w ostatnich dniach podpisał też szerzej znany w Polsce broker eToro. Po raz kolejny – po dwóch latach – związał się z klubem z brytyjskiej Premiere League Aston Villą. Wywodzący się z Izraela broker będzie mógł reklamować się na tablicach LED podczas meczu oraz prezentować logo na wszystkich ściankach używanych np. podczas konferencji prasowych czy transmitowanych przez telewizję wywiadów. 

– Jesteśmy zachwyceni, że nawiązaliśmy współpracę z Aston Villą na progu nowego sezonu. Jako globalna platforma inwestycyjna obejmująca wiele aktywów, chcemy otworzyć rynki finansowe dla wszystkich. Cieszymy się na współpracę z klubem, aby pomóc przybliżyć kibicom akcje wraz z edukowaniem ich w zakresie inwestowania powiedział Dylan Holman, Global Sponsorship Manager w eToro.

To kolejny klub sportowy, z którym eToro nawiązuje współpracę marketingową. Od lat stawia bowiem na budowanie rozpoznawalności marki poprzez piłkę nożną. Obecnie eToro sponsoruje już grający o najwyższe lokaty we Francji AS Monaco, rumuński CFR 1907 Cluj, który regularnie występuje w europejskich pucharach, czeską SK Slavia Praga nieprzerwanie zaliczającą się do czołówki w swoim kraju i próbującą namieszać w europejskich rozgrywkach i niemiecki RB Lipsk, który już teraz zaliczyć można do czołowych klubów w Europie.

Przykład promocji brokera przez sponsoring piłkarski mamy też w Polsce. Przed rokiem głównym sponsorem mistrzów Polski – Legii Warszawa – został broker Plus500. Podpisana umowa obowiązywać będzie jeszcze przez rok z opcją przedłużenia o kolejne 12 miesięcy. Logo brokera od razu znalazło się na najbardziej eksponowanych miejscach na strojach piłkarzy oraz na stadionie.

Co o tym sądzisz?
Lubię
0%
Interesujące
100%
Heh...
0%
Szok!
0%
Nie lubię
0%
Szkoda
0%
O Autorze
blank
Michał Sielski
Zawodowy dziennikarz od ponad 20 lat. Pracował m.in. w Gazecie Wyborczej, ostatnio związany z największym portalem regionalnym - Trojmiasto.pl. Na rynku finansowym obecny od 18 lat, zaczynał na GPW, gdy na rynek dopiero trafiały akcje PKN Orlen, TP SA. Ostatnio inwestycyjnie skupiony wyłącznie na rynku Forex. Prywatnie skoczek spadochronowy i miłośnik polskich gór.