Aktualności
Teraz czytasz
Twitter zmienia logo, ale lista jest znacznie dłuższa
0

Twitter zmienia logo, ale lista jest znacznie dłuższa

utworzył Łukasz Klufczyński25 lipca 2023

W poniedziałek Elon Musk dokonał znaczącej zmiany w logo Twittera, zastępując kultowego niebieskiego ptaszka literą „X”. To posuniecie jest częścią dużego wysiłku rebrandingowego, o którym Musk zasugerował w weekend. Transformacja ma na celu zbliżenie platformy do wizji Muska polegającej na stworzeniu „aplikacji do wszystkiego”, posuwając ją o krok dalej w kierunku ambitnego celu.

Elon Musk ogłosił zmianę na Twitterze, stwierdzając, że domena „X.com” przekierowuje teraz do „Twitter.com”.

Wzbudzający emocje przedsiębiorca sfinalizował przejęcie Twittera 27 października 2022 roku. Od stycznia 2022 roku sukcesywnie gromadził akcje spółki i stał się największym akcjonariuszem.

Jednak jak się okazuje decyzja Muska wcale nie jest tak wyjątkowa, jakby mogło się wydawać. Lista marek, które zmieniły logo w 2023 roku, jest znacznie dłuższa:

Nokia

W lutym 2023 roku fińska firma telekomunikacyjna Nokia zaprezentowała nowe logo. Zaktualizowana wersja jest uproszczoną reprezentacją starego logo i zamiast tradycyjnego kultowego niebieskiego koloru ma też różne kolory w zależności od zastosowania.

Linkedin

W kwietniu 2023 r. Linkedin, profesjonalny serwis społecznościowy, przeszedł zmianę logo. Nowe logo odzwierciedla nowoczesny i uproszczony projekt w porównaniu z poprzednia wersją i zawiera jaśniejszy odcień niebieskiego.

Slack

W maju 2023 r. slack, platforma do przesyłania wiadomości w miejscu pracy, wprowadziła nowe logo. Zaktualizowany projekt jest bardziej minimalistyczny niż poprzedni, zawiera uproszczony napis i zmianę koloru na jaśniejsze odcienie niebieskiego i zielonego.

Spotify

W czerwcu 2023r. Spotify, usługa strumieniowego przesyłania muzyki, zaprezentowała nowe logo. Zaktualizowany projekt prezentuje bardziej żywy i zabawny wygląd w porównaniu z poprzednią wersją, z jaśniejszym zielonym kolorem i zmianą typografii.

Twitch

W lipcu 2023 r. Twitch, platforma transmisji na żywo, przeszła zmianę logo. Nowe logo ma bardziej współczesny i opływowy wygląd w porównaniu ze starym, z jaśniejszym odcieniem fioletu i zmodyfikowaną typografią.

Co o tym sądzisz?
Lubię
25%
Interesujące
75%
Heh...
0%
Szok!
0%
Nie lubię
0%
Szkoda
0%
O Autorze
Łukasz Klufczyński
Główny Analityk InstaForex Polska, z rynkiem Forex i kontraktami CFD związany od 2012 roku. Wiedzę zdobywał w wielu instytucjach finansowych, takich jak banki czy domy maklerskie. Prowadzi webinary z zakresu analizy technicznej, fundamentalnej, psychologii inwestowania oraz obsługi platformy MT4/MT5. Jest również autorem wielu artykułów eksperckich i komentarzy rynkowych. W swoim handlu kładzie nacisk na elementy fundamentalne podpierając się analizą techniczną.