Tickmill udostępnia aplikację mobilną do zarządzania kontem
Międzynarodowy broker Forex/CFD, Tickmill, utworzył autorską aplikację mobilną do zarządzania rachunkiem oraz transakcjami wpłat i wypłat. Program dostępny jest zarówno dla urządzeń z systemami iOS, jak i Android.
Aplikacja Tickmill – ale nie do tradingu
W dalszym ciągu trading w Tickmill z poziomu urządzeń mobilnych odbywać się będzie na aplikacji MetaQuotes, czyli MetaTrader 4 Mobile oraz także od niedawna na MetaTrader 5 Mobile. Po co zatem zupełnie nowa, osobna aplikacja? Narzędzie to jest dedykowane do obsługi rachunków handlowych i całego profilu użytkownika. Dzięki aplikacji Tickmill (pod taką nazwą widnieje w AppStore i Google Play) klienci mogą między innymi otworzyć nowy rachunek, jak i zlecić wpłatę lub wypłatę środków oraz przesłać dokumenty do weryfikacji profilu – bez konieczności logowania się na komputerze.
To odpowiedź na wyraźny trend, który pokazuje jak istotna jest kompleksowa obsługa inwestycji z poziomu smartfona. MetaTrader, mimo, że jest jedną z najbardziej popularnych platform transakcyjnych, to bez dwóch zdań pod niektórymi względami został w tyle względem nowszych konkurentów. MT4/5 nie umożliwia zasilenia rachunku czy otwarcia nowego rachunku Live (a otwarcie demo jest dostępne tylko w przypadku wybranych brokerów). W tym celu zawsze musimy udać się do panelu klienta na stronie brokera, a te pod względem funkcjonalności zawsze będą odstawać względem interfejsu dedykowanych aplikacji.
Wśród dostępnych funkcji w aplikacji Tickmill znajdują się:
- Możliwość dokonania wpłat i wypłat,
- Transfer środków między kontami,
- Formularz do otwarcia nowego rachunku,
- Możliwość załadowania dokumentów klienta,
- Dostęp do pełnej historii transakcji,
- Zalogować się do panelu klienta za pomocą biometrii (odcisk palca lub rozpoznawanie twarzy),
- Obsługa klienta poprzez Live Chat (dostępne 16 języków),
- Dostęp do dokumentacji prawnej (umowy i regulaminy),
- Lista FAQ – najczęściej zadawanych pytań.